Piggybank

Sunday, June 28

My Happy Pills


#2345HappyDays
Since 2010 insyaAllah till Jannah




Tahukah anda, aku ni tergolong dalam kalangan mereka yang "hopeless romantic" kalau kena tempat dan masa. Tapi seperti semua sedia maklum, most of the time i'm just hopeless. Disebabkan aku memang jenis hopeless dengan kaum Adam ni, so girlfriends yada yada aku tu suka ke tak suka ke memang dah jadi tanggungjawab dia orang melayan kerenah seorang Nureen.

Tahu ke maksud hopeless romantic? Urban dictionary kata

This person is in love with love.They believe in fairy tales and love.They're not to be confused as stalkers or creepy because that's not what a hopeless romantic is. All hopeless romantics are idealists,the sentimental dreamers,the imaginative and the fanciful when you get to know them.They often live with rose colored glasses on.They make lovelook like an art form with all the romantic things they do for their special someone. 

Benda yang aku tak pernah terfikir nak buat dalam hidup tapi recently aku buat jugak adalah kira happy days! Ya dari first day kenal sampai ke tarikh hari ini. Cheesy gila kan! Romantic level berapa ni guys?! Mengikut pengalaman aku sepanjang in relationship dolu-dolu, aku memang jenis yang tak ambil port anniverssary dan sebagainya. Birthday je aku layan, itu pun tarikh dah ingat tuannya pulak yang tertukar huhuhu. Oh mungkin seorang Nureen telah berubah. Atau mungkin benda ni aku buat untuk girlfriend yada yada aku je?

Disebabkan terlalu finatik dengan number lawa-lawa so i choose 2345 untuk celebrate our happy days! Selepas setahun tiga bulan berlalu dapat kami jumpa lagi. Teruja akak teruja! Rindunya hanya Tuhan yang tahu. Mungkin bila kita tahunya singkatnya pertemuan pada sesuatu masa, kita lebih menghargai setiap saat yang ada! Dan utuhnya sesebuah persahabatan bukan terletak pada kerapnya pertemuan. Tapi cukuplah dengan kerapnya mereka singgah di ingatan dan sikap saling bergantungan dalam perhubungan.

Panjang umur, insyaAllah kita jumpa lagi!


Sejak baca "I Made Her Fall In 3s" ni, pickup line kami makin up hokey!

No comments: